نشریه علمی فرهنگی دانش هزاره

صفحه رسمی نشریه دانش هزاره - نشریه انجمن علمی دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی

صفحه رسمی نشریه دانش هزاره - نشریه انجمن علمی دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی

بایگانی
آخرین مطالب

شماره دهم - نسخه دیجیتال

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

سلام

اینم از شماره دهم

برای خرید نشریه به لابی دانشکده دفتر نشریه دانش هزاره مراجعه کنید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید.

۹۴/۰۸/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
صفحه رسمی دانش هزاره

نظرات  (۱)

سلام
خسته نباشید میگم به دوستانی که برای تهیه این نشریه زحمت کشیدند و از همگی ممنونم. کاش زمانی که من هم وارد دانشکده شدم یک چنین ویژه نامه ای بود که میتونستم تهیه کنم، شایدم بوده من نمیدونستم :(
به جز یه سری اشتباهات تایپی و کمی هم صحافی نامناسب ایراد دیگه‌ای ندیدم. جای بهتر شدن هست و میدونم که دوستان تلاششون رو میکنند و من هم اگر بتونم حتما مشارکت خواهم داشت. 
باز هم تشکر میکنم.

پاسخ:
حتما تشریف بیارید دفتر نشریه بیشتر باهاتون آشناشیم....
خیلی خوشحال میشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی